Hur ser e-handelns framtid ut?

Medan många har höstlov fortsätter vi vår spaningsresa i logistikens värld.

P.O har varit på konferens i Vilnius där vikten av företagsidentitet och att ha ett större syfte för sin verksamhet än att bara tjäna pengar var något som märktes tydligt. Han har också besökt den utsålda mässan D-Congress där han upplevt mängder av bra föredrag som han delar med sig av. Nina reflekterar kring Sveriges bortskämdhet gällande hem till dörren-tjänster och uppmärksammar yngre generationers sunda ifrågasättande av företags bakgrundstankar och syfte.

Vi bjuder på härliga vimmelintervjuer från D-Congress, pandemitrender från e-handelns Mick Jagger och funderingar kring hur nya begrepp kan vända uppochner på hela regelverk. Det blir också snack om Facebooks omtalade namnbyte, sociala mobilexperiment och logistiska komplikationer kring McDonalds frityrolja.

Glöm inte att anmäla er till vårt webinar som äger rum den 12:e November. Anmälningslänk hittar du här.

Redigering, mix och master av https://littlecabincreatives.com
Foto: Cheyenne Olander

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *